digitalbugs.pl

Blog ogólnotematyczny

Jakie moduły wdrożyć do Magento
Praca

Jakie moduły wdrożyć do Magento?

Co warto wiedzieć o Magento?

Magento, jest jedną z najpopularniejszych platform umożliwiających stworzenie i prowadzenie sklepu internetowego. Pozwala na zarządzanie dużym sklepem i wieloma produktami. Jest to jedno z bardziej rozbudowanych narzędzi, dające szerokie możliwości rozbudowy. Szczególnie, biorąc pod uwagę moduły dodatkowe, usprawniające działanie sklepu, zarówno z perspektywy przedsiębiorcy jak i klienta.

Zalety platformy Magento

Podstawową i najważniejszą zaletą platformy Magento jest jej funkcjonalność. Dzięki rozbudowanemu systemowi analizowania i raportowania możliwe jest świadome i efektywne zarządzanie sklepem internetowym oraz zamieszczanymi treściami. Dla osób zajmujących się zawodowo prowadzeniem sklepów internetowych warto wspomnieć o łatwym panelu administracyjnym umożliwiającym kontrolowanie kilku profili. Dodatkową zaletą platformy Magento jest zgromadzona społeczność, dzięki której można łatwo uzyskać wsparcie oraz odpowiedzi na pytania i problemy. Stanowi ona uzupełnienie wsparcia technicznego. Magento, umożliwia również właściwie nieograniczone możliwości rozbudowy. Możliwe jest to zarówno dzięki elastyczności skryptów, jak i wielu dodatkowym funkcjonalnościom. Zarówno w wersji darmowej, jak i dodatkowo płatnej, możliwe jest dostosowanie do indywidualnych potrzeb i specyfiki branży. Nie należy również umniejszać możliwości wygodnego i efektywnego optymalizowania kodu pod kątem SEO.

Dlaczego warto skorzystać z modułów dodatkowych?

Szeroki wybór modułów jest jednym z przeważających czynników, dzięki którym klienci decydują się na wdrożenie Magento. Dzięki temu możliwe jest wprowadzenie w zasadzie wszystkich cech i funkcji, które są konieczne do efektywnego prowadzenia sklepu internetowego oraz budowania wokół niego aktywnej i zaangażowanej społeczności. Wdrażając odpowiednie rozszerzenia z bazy dającej kilka tysięcy możliwości, dostępne są takie segmenty jak księgowość, treść, obsługa klienta, płatności, sprzedaż oraz wysyłka, ale również optymalizacja i raportowania. Dzięki odpowiedniej konfiguracji pozwolą nie tylko usprawnić działanie sklepu, ale również dostarczą danych, dzięki którym kolejne decyzje będą bardziej świadome, a tym samym efektywne.
Najpopularniejsze moduły

Modułem bardzo pozytywnie wpływającym na zaangażowanie społeczności oraz zwrotność, jest Freshmail.pl. Pozwala on dotrzeć z komunikatem bezpośrednio do klientów. Kampanie prowadzone za pośrednictwem Freshmail.pl są lepiej dopasowane do odbiorców. Pozwalają również na dokładną analizę raportów, co bezpośrednio przekłada się na jakość przyszłych decyzji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.