digitalbugs.pl

Blog ogólnotematyczny

Jakie moduły wdrożyć do Magento
Praca

Jakie moduły wdrożyć do Magento?

Co warto wiedzieć o Magento?

Magento, jest jedną z najpopularniejszych platform umożliwiających stworzenie i prowadzenie sklepu internetowego. Pozwala na zarządzanie dużym sklepem i wieloma produktami. Jest to jedno z bardziej rozbudowanych narzędzi, dające szerokie możliwości rozbudowy. Szczególnie, biorąc pod uwagę moduły dodatkowe, usprawniające działanie sklepu, zarówno z perspektywy przedsiębiorcy jak i klienta.

Zalety platformy Magento

Podstawową i najważniejszą zaletą platformy Magento jest jej funkcjonalność. Dzięki rozbudowanemu systemowi analizowania i raportowania możliwe jest świadome i efektywne zarządzanie sklepem internetowym oraz zamieszczanymi treściami. Dla osób zajmujących się zawodowo prowadzeniem sklepów internetowych warto wspomnieć o łatwym panelu administracyjnym umożliwiającym kontrolowanie kilku profili. Dodatkową zaletą platformy Magento jest zgromadzona społeczność, dzięki której można łatwo uzyskać wsparcie oraz odpowiedzi na pytania i problemy. Stanowi ona uzupełnienie wsparcia technicznego. Magento, umożliwia również właściwie nieograniczone możliwości rozbudowy. Możliwe jest to zarówno dzięki elastyczności skryptów, jak i wielu dodatkowym funkcjonalnościom. Zarówno w wersji darmowej, jak i dodatkowo płatnej, możliwe jest dostosowanie do indywidualnych potrzeb i specyfiki branży. Nie należy również umniejszać możliwości wygodnego i efektywnego optymalizowania kodu pod kątem SEO.

Dlaczego warto skorzystać z modułów dodatkowych?

Szeroki wybór modułów jest jednym z przeważających czynników, dzięki którym klienci decydują się na wdrożenie Magento. Dzięki temu możliwe jest wprowadzenie w zasadzie wszystkich cech i funkcji, które są konieczne do efektywnego prowadzenia sklepu internetowego oraz budowania wokół niego aktywnej i zaangażowanej społeczności. Wdrażając odpowiednie rozszerzenia z bazy dającej kilka tysięcy możliwości, dostępne są takie segmenty jak księgowość, treść, obsługa klienta, płatności, sprzedaż oraz wysyłka, ale również optymalizacja i raportowania. Dzięki odpowiedniej konfiguracji pozwolą nie tylko usprawnić działanie sklepu, ale również dostarczą danych, dzięki którym kolejne decyzje będą bardziej świadome, a tym samym efektywne.
Najpopularniejsze moduły

Modułem bardzo pozytywnie wpływającym na zaangażowanie społeczności oraz zwrotność, jest Freshmail.pl. Pozwala on dotrzeć z komunikatem bezpośrednio do klientów. Kampanie prowadzone za pośrednictwem Freshmail.pl są lepiej dopasowane do odbiorców. Pozwalają również na dokładną analizę raportów, co bezpośrednio przekłada się na jakość przyszłych decyzji.